.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازار داغ شنودهای غیرقانونی و سکوت مراجع مسئول

انتشار متن مذاکرات جلسات محرمانه و خصوصی کاندیداهای ریاست‌جمهوری و ستادهای انتخاباتی آنان در بولتن‌ها، تلکس های ویژه برخی خبرگزاریها ، نشریات داخلی و حتی روزنامه‌ها و سایت‌ها اینترنتی، نگرانی زیادی درباره نابسامانی و هرج و مرج در سیستم شنود کشور ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار «آینده»، این شنودها که ظاهراً‌ توسط برخی محافل خودسر امنیتی و نیروهای وابسته به یکی از نهادها صورت می‌گیرد، مذاکرات و حوادث رخ داده در جلسات خصوصی و محرمانه کاندیداها و ستادهای آنان را جهت اطلاع و برنامه‌ریزی در اختیار هوادارن دکتر احمدی‌نژاد قرار می‌دهد.

جالب‌تر آن که بعضی از روزنامه‌ها که دارای ارتباطی با محافل شنودکننده هستند،‌ در صورت نیاز اقدام به چاپ متن شنودها با اندکی دخل و تصرف کرده و در بولتن‌ها نیز شرح کامل‌تر آن به چاپ می‌رسد.

اگرچه به احتمال فراوان رئیس‌جمهور از این‌گونه اقدامات خودسرانه بی‌اطلاع و ناراضی بوده، اما عدم ساماندهی شنود در کشور موجب حاکم شدن جو بی‌اعتمادی و نگرانی و ترس در فضای سیاسی و حرکت به سمت شخصیت دوگانه نیروهای سیاسی خواهد شد که پیامدهای سنگینی برای نظام به دنبال خواهد داشت.

به نظر می‌رسد ساماندهی مجدد امر شنود در کشور و برخورد با شنودهای تلفنی و مستقیم غیرقانونی و خودسرانه می‌تواند موجب بازگشت اعتماد به جریان‌های سیاسی رسمی کشور باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اقايي 26 ارديبهشت 1388
شنود كجا بود برخي براي اينكه در همه جا براي خود موقعيت داشته باشند خبرچيني مي كنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.